sreda, januar 19, 2005

Hit si ogleduje Peru

V Hitu razmišljajo o odprtju nove igralnice v Cuscu v Peruju, je potrdil Tilen Majnardi, predstavnik za stike z javnostmi. Razlog so nizke dajatve. Novo vlado so sicer seznanili z njihovim predlogom davčnih olajšav pri strateških vlaganjih.

"Peru za nas ni eksotična lokacija. Pomembno je, da nam ponuja ugodne poslovne pogoje, predvsem kar zadeva davčne in koncesijske dajatve," pojasnjuje Majnardi. O višini predvidene naložbe v perujskem mestu Cusco ni želel govoriti, saj končne odločitve o tem še ni. Dodal je, da so v igri še vedno tudi Karibi, kjer je Hit že imel igralnico.

Majnardi je poudaril, da so tako oddaljene igralnice za javnost zanimive, vendar manj pomembne v Hitovih prihodkih. Pomembno večjo naložbo letos načrtujejo v prenovo kompleksa hotela Park, kamor bodo vložili okoli pet milijard tolarjev.

Ob nižjih dajatvah bi se Hit širil tudi v Sloveniji.
"Širitev pri nas ni zanimiva zaradi previsokih dajatev, ki jih moramo plačevati državi, te pa progresivno naraščajo s prometom," pravi Majnardi. Po njegovih besedah so tako prejšnji kot zdajšnji vladi predlagali znižanje dajatev pri strateških naložbah, saj jih sicer ne bo. Odgovora še niso dobili. Primer take strateške naložbe bi bil zabaviščno-igralniški center, vreden okoli 100 milijonov evrov, ki ga je Hit že pred časom načrtoval na Goriškem. "Predlagamo, da bi za dodatne prihodke, ki bi jih dobili od strateške naložbe, veljala nižja stopnja dajatev. ( via Finance)
Odmev:
Takoj naslednji dan je prišlo sporočilo iz Hita:

V navedenem članku novinarka Nataša Ručna navaja trditev, "da je Hit novo vlado seznanil s predlogom davčnim olajšav pri strateških vlaganjih". Ker je prišlo do očitnega nesporazuma v komunikaciji z novinarko, podajamo pojasnilo.

Hit je na podlagi strategije slovenskega turizma 2002-2006, ki jo je sprejela vlada leta 2002, pripravil predloge za spremembe zakonodaje in jih v letu 2004 predstavil ministrstvu za finance oziroma tedanjemu ministru za finance Dušanu Mramorju. Strategija slovenskega turizma 2002-2006 je namreč igralniško zabaviščni turizem opredelila kot enega izmed stebrov razvoja slovenskega turizma v srednjeročnem obdobju, za dosego ciljev strategije pa je vlada opredelila tudi nujnost ustreznih razvojnih spodbud.

Dejstvo, ki smo ga pojasnili novinarki, je, da od vlade (stare in nove) nismo dobili nobenega odgovora na naše predloge. V primeru nove vlade je to, glede na kratko obdobje delovanja po volitvah, tudi logično. Kakšnih posebnih seznanitev oziroma predstavitev naših predlogov v primeru nove vlade pa za zdaj ni bilo.

Dejstvo, ki ostaja enako pri stari in novi vladi, je, da brez ustreznih konkretnih ukrepov, ki so na strateški ravni opredeljeni v strategiji slovenskega turizma, vse strategije ostajajo le prazne črke na papirju.

mag. Tilen Majnardi, vodja korporativnega komuniciranja, Hit
(via Finance)